středa 21. října 2015

.... BARVENÍ PŘÍRODNINAMI III ...

... a pravděpodobně poslední :-) I když se přiznám, že mám ještě chuť znovu zkusit ptačí zob a také "psí víno", ale zatím  na to nějak nezbývá čas. Dnes jsem měla volno, a tak jsem konečně dočesala to, co jsem obarvila  před čtrnácti dny.
První byly na řadě slupky z ořešáku, kde jsem získala v prvním a druhém barvení krásné hnědé odstíny a ve třetím béžovou.  Pak jsme vyrazili na houby  (domů jsme vezli jen 5 hnědých hříbků), ale všichni jsem věděli, že jedeme hlavně na "lov" surovin pro moje barvení. Nejenže jsme  nasbírali nějaké šípky na sušení a hloh, ale domů jsem si převezla i plody černého bezu a trochu ptačího zobu.  Abych nezapomněla ... v lese jsem si nasbírala i březovou kůru z pokáceného stromu a choroš, který na ní rostl. A  takhle dopadlo moje barvení:
Musím říct, že z barev získaných z plodů černého bezu jsem letos opravdu velice mile překvapená ... tolik   krásných  odstínů jsem získala .... Ořešákové slupky vydaly taky krásné barvičky a choroš se nejprve tvářil, že z něj bude barva oranžová, ale nakonec je béžová. No a ptačí zob je zelinkavý, ale na fotce  to není ani moc vidět.  
...choroš ... 
Kousek nepraného česance z právě spřádaného merinoladschaf od Jiřinky Pařilové. Je krásně čisťounké. Tedy část jsem vyprala, ale zbytek jsem pouze vyčistila za pomoci švihacího kartáče a zatím zakonzervovala do plastového pytle, kde čeká na další zpracování. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

... OPĚT ŠÁLA A ŠÁLOŠÁTKY ...

Stále pletu a pletu a předu   ☺  šál inspirovaný http://shop.hedgehogfibres.com/product/born-trippy šátek Find Your Fade .... https:...