Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz.

čtvrtek 4. července 2013

... SUROVÁ VLNA ANEB JAK JSEM SI NA POPELKU HRÁLA ...

Vloni jsem dostala od jednoho dobráka vlnu z jeho oveček, prý ji vždycky dává na hnůj - ani se nedivím. Vlna byla šílená, špinavá až hrůza, ale o tom jsem psala už tady. Rok se s rokem sešel a konečně jsem se pustila do dalšího zpracování a to díky  Vlaďce, která si koupila u Marianky super kartáče na česání takto špinavého rouna. Takže jsem je pochopitelně musela mít taky, abych tuhle šílenost zvládla, protože jsem vycítila to, že tahle vlna, když se povede vyčesat do čista, bude absolutně perfektní  a musím říct, že jsem se nemýlila.
... takto jsem vloni vyprala ...
.... a usušila ....
... a díky super kartáčům ...
.... jsem získala tuhle nádheru .... a to je to, co jsem pod tou hrůzou viděla a proč jsem to celé nevyhodila ....                                    


.... rolečky připravené k předení .... ale to až příště ....
Teď, když vidím, jak to s těmi kartáči jde, tak se hned pustím do dalších dvou pytlů, které jsou připravené na praní.