úterý 18. listopadu 2014

... KONEČNĚ ...

.... jsem nafotila to, co jsem v předchozích několika týdnech upředla a minulý týden a dnes uplstila.

Ve snaze po upředení co nejtenčí příze jsem se pustila do trénování a na to jsem využila několik v minulosti barvených česanců australského merina 21 a 18 mic a jednoho nebarveného ...







Tohle už mám upředené dýl a příze je silnější dvojnitka, ale zkusila jsem si ji pro další práci namotat do klubíček  .... práce to byla zdlouhavá a ani ta klubíčka nejsou moc pohledná, tak uvidím, jak se z nich bude plést,

Pak jsem probrala trošku zásoby přízí, které jsem předla asi před dvěma lety a ze tří   přadýnek,   které spojovala modrá barva  v několika odstínech s odstíny fialové, vínová a šedá, jsem upletla pánský baktus:
Delší dobu mě taky lákají různé druhy šátků/šálů s krajkovým lemem, které jsem obhlížela na Ravelry nebo blozích zahraničních přadlenek. Ale protože jsem si tak úplně nevěřila, tak jsem se pustila do lehčí varianty a z ponožkové příze, protože jsem si něchtěla "ničit" svoji upředenou.

 
 No a na závěr troška plstění.  Na plstěné palčáky jsem se chystala už tak dva roky, dokonce jsem si tehdy udělala i šablonu, jen do  plstění moc nechtělo. Pak jsem uviděla krásné palčáky na blogu  u Soničky a bylo rozhodnuto.  První rukavici jsem pokazila, ale nevadí, materiál z ní použiju na nějaký jiný projekt ..... obě další rukavice už se mi povedly .... teda aspoň já si to myslím.  Nicméně jsou lehoučké, pevné a hřejivé a já už se těším až začne mrznout ....

A moje dnešní plstění???? Hmmmm, nedopadlo zrovna slavně. Udělala jsem si šablonu a pustila jsem se do práce, ale mezi prsty se mi to nějak nevyvedlo a vznikly mi tam  malé dírky, a tak mám prstovou rukavici pouze jednu :-D, ale i tak mám pro ni využití .... skončí jako chňapka v kuchyni ....  A já, poučena  z dnešního nezdaru, se pozítří pustím do dalších a tentokrát, doufám,  už bez dírek.  



Žádné komentáře:

Okomentovat

... OPĚT ŠÁLA A ŠÁLOŠÁTKY ...

Stále pletu a pletu a předu   ☺  šál inspirovaný http://shop.hedgehogfibres.com/product/born-trippy šátek Find Your Fade .... https:...