pondělí 2. března 2015

... KONEČNĚ ZASE PŘEDU ....

.... hned po pololetním vysvědčení onemocněla chřipkou mladší dcera a aby toho nebylo málo, tak za dva dny jsem lehla i já. Vůbec nevím, co se těch několik dní doma dělo, protože jsem měla taky vysoké teploty, a tak jsem jen vždycky vstala na to, abych uvařila oběd a znovu jsem se doplazila zpátky do postele.  Horečky po týdnu přestaly, ale díky letitému přecházení chorob (... kdo z Vás to nezná, že ..) jsem si v tom doléčování "pochodila" ještě další tři týdny :-o Ale dost nářku, už jsem zdravá a opět předu a předu .... nutně musím zpracovat česance obarvené v minulých letech, které jsem odložila na neurčito ....

Jako první  je to příze z 18 mic merina, kterou jsem si nazvala "DEŠTNÝ PRALES" ... zelené koruny stromů s barevnými motýly, ptáky, plazy a opojně vonícími tropickými květy a plody ... 

.... příze je 1.196 m a váží 275 g ... je tenká a na jehlice cca č. 3 ...
Další příze už se suší ..... :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

... OPĚT ŠÁLA A ŠÁLOŠÁTKY ...

Stále pletu a pletu a předu   ☺  šál inspirovaný http://shop.hedgehogfibres.com/product/born-trippy šátek Find Your Fade .... https:...