Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz.

sobota 3. srpna 2013

... OPĚT JE TU EKO TISK ....

Určitě to znáte, objevíte novou techniku, vyzkoušíte ji a když se Vás chytí jako klíště, tak musíte zkoušet dál a dál. Stále se snažíte dopracovat se lepšího a lepšího výsledku. 
... tento šál je podlé mého asi nejpovedenější ... tedy alespoň dle mého názoru ...
                                                           


... takhle to dopadne, když se Vám nepovede šál řádně zabalit a utáhnout vázání   :-D a   všechno se Vám posune a hloupě "rozpije" ... nicméně i tak vypadá celkem zajímavě, ale s největší pravděpodobností ho použiji na nějaké to nuno plstění ... tam se to ztratí ....
                                      






.... tisk na bavlněné tričko .... dceři už je  menší a trošku vytahané, a tak nebylo co zkazit ...




... a konečně tisk na vlnu .... tento šál jsem tkala jako první, když jsem si pořídila stav a je z komerční vlněné příze ....
Je docela dost dlouhý, a zatím ho nikdo nenosil, protože byl moc fádní ... tak jsem ho trošku vylepšila. Lístečky udělaly moc hezké otisky, takže vím, že s pokusy na vlně budu dál pokračovat.