sobota 3. srpna 2013

... OPĚT JE TU EKO TISK ....

Určitě to znáte, objevíte novou techniku, vyzkoušíte ji a když se Vás chytí jako klíště, tak musíte zkoušet dál a dál. Stále se snažíte dopracovat se lepšího a lepšího výsledku. 
... tento šál je podlé mého asi nejpovedenější ... tedy alespoň dle mého názoru ...
                                                           


... takhle to dopadne, když se Vám nepovede šál řádně zabalit a utáhnout vázání   :-D a   všechno se Vám posune a hloupě "rozpije" ... nicméně i tak vypadá celkem zajímavě, ale s největší pravděpodobností ho použiji na nějaké to nuno plstění ... tam se to ztratí ....
                                      






.... tisk na bavlněné tričko .... dceři už je  menší a trošku vytahané, a tak nebylo co zkazit ...




... a konečně tisk na vlnu .... tento šál jsem tkala jako první, když jsem si pořídila stav a je z komerční vlněné příze ....
Je docela dost dlouhý, a zatím ho nikdo nenosil, protože byl moc fádní ... tak jsem ho trošku vylepšila. Lístečky udělaly moc hezké otisky, takže vím, že s pokusy na vlně budu dál pokračovat.
                                               



2 komentáře:

  1. Tak abych to taky vzala popořadě. První šál je skutečně krásný, ale kdybych si měla vybrat, vybrala bych si ten podle tebe nepovedený, mně se totiž moc líbí. Připomíná mi pohled z naší terasy do lesa. Vidím tam ptáčky v listoví stromů... takový strom plný švitořících ptáčků.
    Tričko pro dceru - moc pěkné! A tisk na tkaný textil nemá chybu, krásné. Před chvílí jsem se vrátila z ovčích slavností a takové pěkné věci jak tady u tebe jsem tam neviděla, i když nějaké přírodní barvení tam vidět bylo. Držím palce s dalším tvořením :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vlaďko, z toho prvního šálu jsem byla nadšená hlavně kvůli jeho podzimním barvičkám, které se, myslím, vyvedly docela dobře. A na tom nepovedeném mi vadí ty rozpité čené kontury, ale fakt je, že v konečném důsledku vypadá zajímavě, jen trochu víc smutně.
    Doma ze mě šílí (hlavně děti), protože ať jdeme kam jdeme, tak všude stále víc sleduji listí a rostliny a přemýšlím nad tím, jakou barvičku by mi mohly dát :-D. Přírodní barvení je prostě požitek, protože nikdy netuším, co mi z toho vyleze.

    OdpovědětVymazat

... OPĚT ŠÁLA A ŠÁLOŠÁTKY ...

Stále pletu a pletu a předu   ☺  šál inspirovaný http://shop.hedgehogfibres.com/product/born-trippy šátek Find Your Fade .... https:...