Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz.

pondělí 26. srpna 2013

... BARVENÍ ...

Konečně vkládám fotky vlny, kterou jsem barvila někdy před třemi týdny. Tentokrát jsem byla trošku zklamaná, protože mám opět všechno do žlutých tónů ... co naplat. Začínají dozrávat bezinky a  snad budou i houby, a tak uvidíme, co se mi povede vykouzlit.
... barveno zlatobýlem ...
... cibule, ale bylo jí málo, a tak mám opět žlutou ...
... původně jsem zkoušela pampelišku i s kořeny a doufala jsem, že  zrovna mně by se mohla podařit ta magenta, o které jsem četla  ... OMYL ...  nevyšlo to ani náhodou, a tak jsem nakonec zkusila ještě kopřivy .... zelená nic a jen žlutá ....

... na jednom zahraničním blogu jsem viděla krásné barvičky z lupiny (vlčí bob) ... nepodařilo se mi získat větší množství květů, a tak když jsem neuspěla, tak jsem dala opět celou rostlinu  a takhle to dopadlo ...

No nic, žluté mám, že nevím co s ní :-D, ale určitě neházím flintu do žita a zkusím zase něco dalšího - třeba ty bezinky, a taky ještě něco, co mi udělá zelenou.