neděle 15. září 2013

... ZELENÁ????? ....

Opět jsem pokoušela štěstěnu a snažila jsem se získat zelenou barvu - tentokrát z květu rákosu. Barvila jsem asi před týdnem, ale nějak jsem nestíhala fotit.  Nevím, ale zas v té zelené vidím víc žlutou i když musím přiznat, že se mi tenhle odstín i tak líbí. 

5 komentářů:

  1. Láska Jitka,
    Váš vlna vypadá velmi dobře, pěkné odstíny, které jste barevný. Máte konkrétní skvrna na vlnu používá?
    Pozdravy
    Birgit

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám co všechno se použít na barvení .... odstín vypadá dobře:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful shades of colours! Wonderful dye result, and the wool looks lovely.
    Have a happy weekend :)

    OdpovědětVymazat
  4. ne ne ne, dole vidím jednoznačně krásnou zelenou a jsi šikovná, že jsi použila ty květy. to by mě vůbec nenapadlo. ani jsem to nikde nečetla, ale já ještě toho moc o přírodním barvení nevím. tak pomaličku sem tam to chci zkusit, žádný křeče... ale je to opravdu jiné než barvení chemií, jemnější a přirozenější, taky se mi to moc zamlouvá!

    OdpovědětVymazat

... OPĚT ŠÁLA A ŠÁLOŠÁTKY ...

Stále pletu a pletu a předu   ☺  šál inspirovaný http://shop.hedgehogfibres.com/product/born-trippy šátek Find Your Fade .... https:...