pátek 11. července 2014

... EKO TISK NA PAPÍR ...

... ně láká od prvního momentu, kdy jsem viděla pár obrázku na netu.  Nicméně jsem stále váhala jestli ho mám zkusit nebo ne.  Otázka byla, jaký použít papír. Nabízel se  nějaký ruční nebo akvarelový, ale protože jsou trošku dražší, tak se mi honilo hlavou, zda by se nedal nahradit něčím levnějším ... jen tak na vyzkoušení, abych věděla jak to dopadne.  Pořád jsem musela myslet na to, že když použiju obyčejný kancelářský papír, jestli se mi  při vaření moc nerozmočí.  Dnes jsem poslední den bez holek, jsou u babičky, a tak jsem   tedy sebrala odvahu a pustila jsem se do práce.   Nějaké listy mi zbyly z minulého tisku na hedvábí, papír jsem si donesla od tiskárny a mohlo se začít.  Listy růže, meruňky a eukalyptu jsem vložila mezi jednotlivé listy papíru a celé jsem to vložila do obalu, který jsem si vytvořila z pevného papíru z papírového pytle.  Tento balíček jsem vložila na pařáček do hrnce s vodou a vařila. 
Tady je výsledek:

... myslím, že to nedopadlo zas tak špatně...

A teď, když zhruba vím jak na to, tak si troufnu na nějaký ten lepší papír. Pro začátek zřejmě akvarelový a na výrobu ručního  se taky chystám už několik let, tak uvidíme. Když bude nejhůř, tak si ho koupím. Tyto potištěné listy se určitě brzy stanou součástí nového ručně šitého notýsku. Jo a kostrbaté jsou proto, že jsem byla nedočkavá a vyžehlila jsem je, aby byly dřív suché :-D, ale v tom notýsku to vůbec nebude na závadu. 

Přeji krásný pátek i celý víkend!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

... OPĚT ŠÁLA A ŠÁLOŠÁTKY ...

Stále pletu a pletu a předu   ☺  šál inspirovaný http://shop.hedgehogfibres.com/product/born-trippy šátek Find Your Fade .... https:...