pondělí 7. července 2014

... PLSTĚNÍ, EKO TISK A PLETENÝ ŠÁTEK ...

Konečně jsem po delší odmlce  našla chuť fotit :-) Určitě jsem to už psala, že tvoření mi problém nedělá, ale do focení se zas tak neženu. Ale protože poslední příspěvek je z května, tak jsem si říkala, že by to chtělo konečně napravit. 

Asi před 14-ti dny jsem zatoužila vyzkoušet eko tisk i na vlnu a doma mi jen tak zbůhdarma ležel tzv. prefelt nebo-li předplstěný polotovar, který značně usnadňuje práci hlavně při práci na větších projektech. Dlouho jsem v hlavně nosila myšlenku, že si zhotovím pléd do divadla, protože nerada nosím kabát na který pak musím vystát frontu v šatně. Dosud jsem používala velkou krajkovou štolu, kterou jsem si upletla z krásné tenoučké bílé příze KID SILK od firmy Austermann.
S prefeltem se pracovalo dost dobře i když to taky trvalo dost dlouho, a pak se kladly listy a vařilo a vařilo. Doma to bylo jako v jedové chýšce, ale na  to už jsou všichni zvyklí :-D 
A tady je výsledek:



 A když už jsem kvůli tomu "vysmejkala" ven krejčovskou pannu, tak jsem si ještě nafotila venku i některé hedvábné šálky a šály z loňského pokusničení. Některé jsem, myslím, ještě nevystavovala a jiné jsou už zase rozdané.











A tady jsou ještě menší kousky z pokusů na vlně z těch vzniknou s největší pravděpodobností rovněž šály. Vzhledem k tomu, že ty kousky jsou menší, tak uvažuju o tom, že je pospojuji  vlněnými háčkovanými motivky.  Ještě dva kusy zůstaly nevyfocené, protože na nich už jsem začala trošku pracovat ... bude z nich taková větší kabelka. Uvažoval jsem o tom, zda vlnu kombinovat s kůží, ale vyhrála to pevná lněná látka, tak budu doufat, že se mi povede tak, jak si představuju.



Nakonec jsem si nechala šátek, který jsem upletla z příze "ZA TAJEMSTVÍM SAHARY" .... je báječně heboučký, měkoučký  a hlavně hřejivý jako ta rozpálená Sahara. 


Přeji Vám všem krásné dny!!!
A držte mi pěsti, mám nachystaný další, tentokrát opět hedvábný šál, na tisk. Za chvíli půjde do hrnce :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

... OPĚT ŠÁLA A ŠÁLOŠÁTKY ...

Stále pletu a pletu a předu   ☺  šál inspirovaný http://shop.hedgehogfibres.com/product/born-trippy šátek Find Your Fade .... https:...