středa 9. července 2014

... EKO TISK ...

Jak jsem avizovala předevčírem, tak jsem opět vařila své jedy. Tentokrát jsem si ale trošku naběhla, protože jsem si vloni koupila hedvábnou metráž, abych mohla udělat šál ve velikosti, která bude vyhovovat mně  .... :-D  Jenže šíře byla 110 cm, a tak jsem stříhala a pak jsem obšívala ručně ... uffff ... už nikdy víc. Teda tenhle šál je široký 50 cm, takže mi zbyl ještě jeden kus v šířce 60 cm  ... no, co se dá dělat ... bude se obšívat znovu :-)), co s ním jiného.
Včera lilo, tak z focení nebylo nic, ale před chvíli vysvitlo trošku sluníčko, tak jsem se vypravila fotit, jen  mi zase moc nepřál vítr, holt nemůžu mít všechno akorát. 










A z minulých pokusů na vlně, které jsem ještě nefotila,  jsem dnes konečně ušila tašku. Je to kombinace plsti a pevného lněného plátna. Dno je podlepené trojitou vrstvou ronaru, uvnitř je béžová bavlněná podšívka s bílými květy a 4 kapsičky. Ucha jsou taky lněná. Taška je uzavíratelná na zip, který jsem všívala ručně. Původně jsem měla jinou představu o tom jak bude vypadat, jenže jsem zjistila, že  bych musela hodně stříhat do plsti a to se mi nechtělo.  Přece jen jsem musela kousek odstřihnout a z něj jsem si udělala pouzdro na brýle.



Moc děkuji za Vaše milé komentáře a přeji krásný večer. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

... OPĚT ŠÁLA A ŠÁLOŠÁTKY ...

Stále pletu a pletu a předu   ☺  šál inspirovaný http://shop.hedgehogfibres.com/product/born-trippy šátek Find Your Fade .... https:...