Pokud budete mít zájem o některý můj výrobek, můžete mi napsat na e-mail: dilnicka-josefina@email.cz.

čtvrtek 19. července 2012

TRUHLIČKA NA ZPRACOVÁVÁNÍ OVČÍ VLNY

O Vánocích jsem viděla u Vladěnky tuto skvělou truhličku s potřebami ke zpracování ovčí vlny :
fotka je použita od  prodejce na Fleru, protože zatím se mi nepodařilo pořídit vlastní :-D
Hned když jsem ji viděla, tak mě napadlo, že bych ji určitě taky strašně moc potřebovala, ale stále jsem nějak odkládala dotaz na to, kde ji koupit. Až najednou v klubíku na Fleru se několik děvčat - přadlenek zmínilo o tom, že už ji mají také a přidaly i odkaz na výrobce a prodejce v jedné osobě, takže jsem neváhala a hned jsem si ji pořídila. Zatím jsem si vyzkoušela jen stávek na náramky, abych předvedla dceři jak funguje.  Ale časem určitě dojde i na další věci.